Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 25 maart 2014

Mdf werkje

Hallo medebloggers,


Vandaag wil ik jullie een werkje van mdf laten zien dat ik heb gemaakt.


Ik heb het mdf lijstje ( inclusief bijhorende pootjes ) bij HappyScrappy vandaan.

Ik ben lekker losgegaan met verf, inkt en embossingpoeder.
Ik heb Bubble wrap stamp van Kaiserkraft  ( te koop bij HappyScrappy )gestempeld met clear embossing ink en deze bewerkt met gouden embossingpoeder.

De vlinderstempel die ik heb gebruikt, is van Studio Light.
Deze is echt prachtig.

Wat vinden jullie van mijn werkje? Anders als wat jullie normaal van mij zien denk ik.

Liefs, Charlotte









1 opmerking:

jackelien zei

Hoi
Dit ziet er supergaaf uit.
Groetjes Jackelien