Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 16 maart 2014

Knotsgekke kaartendagen


Hoihoi,

Even een kort berichtje tussendoor.

Gisteren ben ik naar de Knotsgekke kaartendagen geweest en heb natuurlijk wat mooie spulletjes gekocht.
En.... heb ik het goed gedaan? hahah


Ik vroeg me af: Zijn jullie ook geweest?
Hebben jullie een leuke dag gehad?

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie aankopen, laat hieronder een link achter waar ik jouw aankopen kan vinden of stuur een mailtje met een foto. Ben benieuwd :)

Liefs, Charlotte


1 opmerking:

Cinderella zei

Hoi meiden
Je aankopen zijn geweldig leuk
Charlotte ik heb deze x geen papier gekocht alleen 5 vellen van Studiolight.
Wel veel stempels en ik heb er maar zo weinig!!!
Kon het niet laten liggen
Ik heb foto`s op FB en op mijn laatste blogbericht
Liefs Cinderella