Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 18 maart 2014

Echt vintage


Hoi blogdinnen,

Vandaag maar liefst 2 kaarten voor jullie die ik maakte.


Het papier dat ik heb gebruikt is van 7 dots studio
Dit is erg mooi, stevig dubbelzijdig papier en is te koop bij HappyScrappy
Als u iets niet kan vinden in de shop, kun je ze altijd mailen!

Op beide kaartjes gebruikte ik scrabble stempels.
Deze zijn van Joy! crafts en ook deze zijn te koop bij o.a. HappyScrappy
Deze staan ( nog ) niet in de webwinkel, dus je kunt Mieke even mailen.


Op allebei de kaartjes gebruikte ik vintage foto's en plaatjes van Studio Light.
Deze zijn uit de nieuwe lijn, Industrial.
Erg mooi!



Ik ben erg benieuwd. Wat vinden jullie van het 7 Dots studio papier, vinden jullie het er mooi uitzien?

Liefs, Charlotte








2 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ik had papier op de beurs gekocht vrijdag van Studio Light, ook met industrie achtige plaatjes erop. Jullie creatie vind ik super geworden, lekker stoer. En erg mooi papier! ik hou er wel van. Veel plezier met jullie aankopen van de beurs, het ziet er veel belovend uit wat jullie allemaal gekocht hebben, ik heb ook een foto op mijn blog geplaatst van de spulletjes die ik had gekocht in Den Bosch. Groetjes, Ingrid.

Marcella zei

Wat een mooie vintage kaartjes .
Groetjes Marcella