Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 11 maart 2014

Ballet

Lieve blogdinnen,

Ik heb een tijdje geleden besloten, tot 15 maart niks meer te kopen.
Dan zijn namelijk de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch, en dan koop ik al genoeg.
Ik ben in mijn kast gaan kijken, en vond een papierblokje van Melissa Frances.
Dit is het blokje dat ik gebruikt heb, 5th Avenue


Een erg mooi blokje, met lichte kleuren.



Dit is het kaartje dat ik ermee gemaakt heb.
Erg klein, namelijk 10 x 10 cm.
Op het plaatje in het midden zie je mooie balletdanseressen, erg mooi papiertje.
Deze heb ik uitgestanst met een mooie mal van Spelbinders.



Hier zie je heel goed de kleuren van het papier.
Je moet er van houden, maar ik vind het erg mooi!

Ook heb ik 2 parelhartjes en wat roze plakparels gebruikt.

Wat vinden jullie van dit papier, en de kleuren?
Ik hoor graag wie er ook naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch gaan. Als je gaat, welke dag ga je dan?


Liefs, Charlotte




2 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi hoi
Ik ga op zaterdag naar de knotsgekke kaartdagen .
En heel verstandig om tot die tijd geen nieuwe aankopen te doen dat is mij niet gelukt.
Dan maar proberen om me zaterdag in te houden.
Het kaartje is super mooi
Liefs Cinderella

Unknown zei

Heel mooi gemaakt!! Ik ga deze keer niet naar de beurs, al mijn geld is al op hahaha. Er staat een leuke candy op mijn blog, zou het leuk vinden als je mee doet!!

Groetjes, Priskilla