Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

maandag 4 maart 2013

Uitslag verjaardagscandy

Hallo,

Wat een mooie creaties heb ik mogen ontvangen, superbedankt!


En op mijn lijstje van binnenkomst was dat...

Marjon van Marjon's kaarten & Kadoootjes,
Van harte gefeliciteerd!
U krijgt tot dinsdag 5 maart 17.00 om een mailtje te sturen voor uw prijs!

Groetjes, Charlotte.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, wat geweldig, wat val ik met mijn neus in de prijzen momenteel.
Ben reuze benieuwd wat ik gewonnen heb.
Alvast bedankt

Lieve groetjes
Marjon

Unknown zei

Oh, wat geweldig, wat val ik met mijn neus in de prijzen momenteel.
Ben reuze benieuwd wat ik gewonnen heb.
Alvast bedankt

Lieve groetjes
Marjon