Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 24 maart 2013

Uitslag candy #3

Lieve allemaal,

In verband met ziekte hebben wij de uitslag nog niet kunnen geven en gaan we dat nu doen.


En dat is CREABEJA!
U krijgt tot maandag 25 maart 11.00 om een mailtje te sturen naar Zussenknutsel@gmail.com om uw prijs te claimen. Ook willen wij dat u een berichtje op uw blog schrijft over uw gewonnen candy met een link naar ons blog.

Groetjes,
charlotte & Lieke

3 opmerkingen:

Crejabeja zei

Leuk zeg dat ik heb gewonnen , ik heb net jullie een mailtje gestuurd!!!

Crejabeja zei

Hallo,

Ik heb mijn prijsje nog steeds niet ontvangen??? Heb netjes een mail gesteurd en hier gereageerd.

Crejabeja zei

Heb vandaag mijn prijsje ontvangen , en op mijn blog bij :
"Winnende creatie's en / of candy's "
wat er over geschreven.