Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

vrijdag 1 maart 2013

WOW! SUPERCANDY!

Hallo lieve mensen,

Vandaag heb ik een supercandy voor jullie.

Als kindje van 6 ben ik al eens meegeweest naar de Knotsgekke kaartendagen met mijn oma, ik was toen helemaal niet met kaarten maken bezig.
Ik kreeg toen samen met mijn nichtje 15 euro om te besteden op de beurs,toen was vooral de 3d techniek een hele erge trend. ondanks dat ik geen kaartjes maakte heb ik mij ontzetten vermaakt en leuke spulletjes aangeschaft, het was een echt "knutselparadijs"voor mij en herinner het me nog goed.
Toen ik zelf op 11-jarige leeftijd scrapkaartjes begon te maken wist ik dat ik wel weer eens naar de beurs wilde, op 23 maart 2012 ben ik weer naar de knotsgekke kaartendagen gegaan en vond het echt weer geweldig!

Ik mag namens Dé beursorganisatie( SUPERBEDANKT! ) 8(!) combi-kaarten verloten, hiermee kan je dus naar de Knotsgekke kaarten&scrapdagen maar óók naar de Creatieve handwerkdagen, leuk he?
Ik verloot hier op mijn blog 2x2 kaarten en 2x1 kaartje.
Ik ga hier dus 4 mensen blij maken.
Op mijn facebook verloot ik ook nog 2x1 kaartje onder mijn creatieve facebookvrienden die op mijn status reageren.




Wat moet je doen om kans te maken via dit blog?

* Volger zijn van ons blog
* deze foto in je sidebar plaatsen met een link naar dit blog.
* Een reactie achterlaten op deze post.
*21,22 & 23 maart vrijhouden in je agenda :)

Je kunt meedoen t/m 28 februari 2013.
1 maart proberen wij de winnaars bekend te maken.

x Charlotte & Lieke

15 opmerkingen:

Crejabeja zei

Daar zou ik best eens heen willen , ik doe dus graag mee en wens iedereen succes !!!

Wat aardig van de beursorganisatie dat je dit voor je volgers mag doen zeg...

Wanner is de beurs eigenlijk? zal eens google voor datum vrij houden...

Cinderella zei

Hallo meiden,
Wat leuk dat jullie deze gave Candy mogen weggeven en idd de knotsgekke kaartdagen zijn altijd tegek.
Bedankt voor de mogelijkheid om te kunnen winnen
Liefs Cindy

Unknown zei

Wat een leuke Candy, natuurlijk doe ik mee en wil ik graag een gokje wagen.
Liefs en veel succes
Marjon

GerJanne zei

Oh wat leuk zeg!! En ik wist niet dat je al zo veel jaren knutselde!
Ik wil graag meedoen en zal je foto (mooie meid!) in mijn sidebar zetten!
Groetjes,
GerJanne

nans'creablog zei

Geweldig dat jullie een paar vrijkaarten mogen weggeven. Ikzelf ben vorig jaar voor de eerste keer naar deze beurs geweest en zou dat dit jaar nog eens willen doen. Ik doe dus graag mee en zet je foto in mijn sidebar.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Wat gaaf! Ik doe heel graag mee en ga hem in mijn sidebar zetten.
Dank je wel voor jullie mooie kaart, hij is vandaag binnen gekomen :D.

Groetjes, Priskilla

Blondie639 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Blondie639 zei

Lieve meid hoop dat je veel volgers zult krijgen en doe graag mee aan de candy
gr Anita

manuela zei

Wat een leuke Candy, natuurlijk doe ik mee en wil ik graag een gokje wagen.
Liefs en veel succes

Manuela

netteketetteke zei

Hallo Charlotte en Lieke,

Wat ontzettend leuk dat jullie dit mogen doen. Via facebook heb ik ook al een berichtje gestuurd.Op blog gebied ben ik niet meer zo actief.Op facebook kan ik makkelijk creaties delen, waardoor mijn blog een beetje overbodig werd. Maar ik ga zo even neuzen op jullie blog. Ook via deze weg probeert ik en kansje te wagen. Ik wil erg graag naar de beurs en wat is er niet leuker dan naar en beurs kunnen met gratis kaarten;)
Veel succes!
Lieve crea bea groetjes (Antoi) Net

jans zei

wat leuk doe graag mee grt jans

Unknown zei

Gevonden Charlotte

Ik had gewoon verder naar beneden moeten scrollen stom van me
Nou nogmaals ik hoop dat ik een kaartje win dan gaan we gezellig met zijn drieen naar de knotsgekkekaartendagen.

Liefs en groetjes
Carla Solleveld

Creative Fun Factory zei

Hi Charlotte en Lieke,

Wat een leuke candy, natuurlijk wil ik een kansje wagen en jullie volger worden. Ik zet jou leuke foto op mijn blog.

XOXO Carla

Anreda zei

Wauw, dat is een gave candy...
Wat leuk dat jullie zoveel kaarten weg mogen geven, echt TOP !
Ik zou heel graag kans willen maken op kaarten, zodat ik mijn zus kan uitnodigen om mee te gaan.
Ik gun het haar zo :)

Uiteraard staat de (leuke) foto (je staat er leuk op) op mijn blog !

Nu maar duimen draaien :)

Groetjes, Anreda

carol zei

Wie wil er nu NIET naar de beurs
De datums staan al lang op mijn kalender om samen met mijn hobbyvriendinnen er een dagje opuit te gaan
Ik heb er zelf mijn werkweekend voor vrij genomen
Leuk dat je de vrijkaartjes met ons wil delen

groetjes Carol