Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

maandag 5 november 2012

Vraag Big Shot.

Hoihoi,
Ik ben gisteren met mijn moeder nar de Kreadoe geweest, voor het eerst.
Wat is het een superleuke beurs!
Bij velen heb ik afgelopen week al hun aankopen al langs zien komen.
Mijn aankopen ga ik niet laten zien want ik schaam me nogal tussen al die bescheiden aankoopjes, hihi.
Het is gewoon TE veel, nee grapje, dat kan niet voor ons hé. TE veel.
Ik heb een vraagje......
Hoe kan je de dikke Tim Holtz mallen stansen met de Big Shot?
Op welke volgorde van platen ?

-xx- Charlotte

4 opmerkingen:

Noriko zei

http://www.harlekino-webshop.nl/c-775162/sizzix-snijmallen/

Hier een link van de site van Harlekino.
Hier is een filmpje te zien, hier kun je zien hoe je het moet doen.
Suc666.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Unknown zei

Gaaf he de Keadoe, ik ben dit jaar niet gegaan, had mijn geld al uitgegeven in Den Bosch :P. Maareh ..... eigenijk wil ik wel een foto zien, ben reuze benieuwd wat jullie gekocht hebben!!

Groetjes, Priskilla

angeleef zei

Oh jammer hoor. Ik had me al helemaal verheugd op een foto van jullie aankopen! Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad daar!
Groetjes
**Evi**

Folkje zei

Je plaats je Tim Holtz mal gewoon tussen de 2 transparante platen en draaien maar.

groetjes
Folkje