Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 18 november 2012

Vintage Cadeaucard

Hoihoi.
Hoe is het met jullie?
Ik heb het heel erg druk met huiswerk & school,
Daarom heb ik al vanaf begin augustus een paar maanden berichten vooruit gepland.
Dat is wat makkelijker voor mij & jullie krijgen toch nog leuke dignen te zien.








Ik heb hiervoor gebruikt:
vintage plaatje van Marianne design
metalen hoekje van??
Bedeltje,kant & bloemetje uit vooraad.
Stempel van papermania uit de serie Beautiful
Papier van Beautiful
Correctievloeistof.
Schuurpapier
Parels van ??
3d plaatje van ??

-xx- Charlotte

5 opmerkingen:

Wil zei

Mooi kaartje hoor.

groetjes, Wil

Unknown zei

Prachtig gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Ellen zei

Ik snap dat je het druk hebt met school. Slim idee om dan maar alvast wat dingen in te plannen. Mooi gemaakt, hoor!
Groetjes, Ellen

jolanda zei

mooie kaart

jacqueline zei

hoi charlotte
leuke kaart heb je gemaakt
liefs jacqueline