Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

vrijdag 9 november 2012

Linosnede-stempel.

Hoihoi,
Ik maak alweer een tijdje met linogutsjes zelf stempels, maar dan uit gummen.
Daar zal ik proberen binnenkort wat van te laten zien.
Toevallig moesten wij bij beeldende vorming ook een linosnede-stempel maken.
Maar dan wel uit linoleumplaatjes.
Ik vond die van mijn vriendin Eveline zo leuk, dat ik hem aan jullie wil showen, toen ik vroeg of dat mocht zei ze;
JAAAAA!
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Hier een foto van de snede & de afdruk

Hier nog een close-up van de afdruk.



-xx- Charlotte & Eveline

2 opmerkingen:

Aartje zei

Gaaf gedaan zeg. En volgens mijn dochter (zit ook in de eerste van de middelbare school) zijn snorren helemaal hip!!
groeten, Aartje

Wil zei

Wat leuk zeg. Toen ik op school zat heb ik dat ook eens moeten doen. Vond het alleen enge mesjes waarmee je moest 'gutsen' haha

groetjes, Wil