Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

maandag 22 oktober 2012

Uitslag Candy!

Hallo allemaal.
Ik maak snel even tussen het huiswerk de winnaar bekend van de candy, zodadelijk maak ik in een ander blogbericht de winnaar bekend van de verjaardagscandy.
De winnaar heb ik gekozen via random en dat is....
Nummer 13.
Babbette van harte gefeliciteerd.
Je krijgt t/m woensdag 12.00 's middags de tijd om een mailtje te sturen naar Zussenknutsel@gmail.com
om je prijs te claimen.
We komen in november weer terug met een nieuwe candy.

-xx- charlotte

3 opmerkingen:

Aartje zei

Babette, van harte gefeliciteerd. En meiden, jullie bednkt voor de kans op die leuke candy.
Groeten, Aartje

Babette zei

Wat super leuk dat ik gewonnen heb, bedankt.
Ga meteen even mailen.
Groetjes Babette

Babette zei

Ik krijg van jullie steeds mijn mailtje terug. Dus heb me als volger afgemeld en meteen weer aangemeld.
Hoop dat het nu goed is.
Groetjes Babette