Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

maandag 1 oktober 2012

Candy!!

Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 20 Oktober.
Voor nieuwe berichten even verder scrollen.
_____________

Hoihoi,
Hier zijn we dan weer met een nieuwe candy.
Als je een stansmachine hebt, is ie echt de moeite waard!!

Oeps... de foto is opzij.
Achja.....

Het is een set van 6 verschillende embossingfolders van Sizzix!!
_________
deze candy wordt gesponsored
door Creapaleis

Canisvlietstraat 17
4541 BE Sluiskil

Dankjewel Bianca!
____________

Wat moet je doen?

*word volger van ons blog
*zet de foto met link in je sidebar
*laat een reactie bij dit bericht achter

*ook verwachten wij van de winnares dat ze als ze de prijs heeft gekregen er iets over verteld op haar blog.


Jullie krijgen de tijd t/m 20 Oktober om mee te doen.
De 21e hopen wij  de gelukkige bekend te maken.!

-xx-


 
 

17 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een geweldige candy meisjes! Ik waag graag mijn kansje!
Groetjes,
Charlotte

goddessofafairy zei

leuke candy geven julllie weer weg , nog een fijne avond , groetjes Vicky

jolanda zei

Jullie mogen weer een prachtige prijs weg geven.
Doe weer graag mee.

Daphne zei

Nou das zeker de moeite waard!!!!!
Ik waag graag een gokje.
Wat een leuke candy zeg!!
Groetjes, Daphne

Nelleke zei

Jullie geven een mooie candy weg, en ik doe graag mee!
Groetjes, Nelleke

Wil zei

Wat een gave candy zeg! Ik wil graag een kansje wagen om dit moois te winnen :)

groetjes, Wil

anniek zei

wat een leuke candy
ik doe graag mee groetjes, Anniek

leonenkarin.blogspot.com zei

WAUW! Wat een gave candy zeg! Ik wil zeker een poging wagen :D
Groetjes, Karin

Anreda zei

Uiteraard doe ik weer graag mee aan jullie geweldige candy !
Bedankt voor deze kans...
Groetjes, Anreda

A Casa di Ale zei

TENTIAMO LA FORTUNA E SPERIAMO CHE GIRI

CIAO DA ALE

Grietje Jansen zei

Ik waag weer een poging.

Grietje

Aartje zei

Hallo meiden, het is alweer een tijdje geleden dat ik op jullie blog was. Alles goed? Druk met school denk ik, ik hoop dat je niet teveel huiswerk hebt en toch nig wat tijd om te bloggen.
Ik waag graag een kansje voor deze leuke candy.
Groetjes Aartje

Babette zei

Wat een prachtige candy, die is idd zeker de moeite waard.
Ik wil dan ook graag meedoen.
groetjes Babette

Regena zei

Awesome candy!! so sweet of u...thanks so much.. Hugs Regena

Rosalee zei

Slike en fantastisk blog candy. Jeg ville så gjerne ha en sjanse. Jeg har koblet til bloggen min, og jeg er en gammel tilhenger. Takk så mye for sjansen. Jeg skal feeping fingrene krysset.
Klem Rosalee

Sonia zei

Hi dearest creatives,nice to meet you,I found your beautiful blog while leaving comments on my friends's blogs^_^
Thanks for this wonderful candy and if you visit my blog I'll very happy too^_^
Hugs,
Sonia

Unknown zei

Hoi, het ziet er heel leuk uit, ik doe graag mee. Ik heb zelf geen stansmachine, maar ik doe mee voor mijn tante, zij heeft sinds kort een stansmachine. Maar helaas heeft ze geen blog, dus kan ze zelf niet meedoen

Groetjes Sandra