Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 30 september 2012

Zomerkaartje

Hoihoi,
vandaag een zomerkaartje, hihi.
Die ik 6 Augustus jl. al heb gemaakt.
Maar ik doe voortaan nog maar max. 1 creatie in de week op het blog zetten om het een beetje te verdelen.
Aangezien ik nu op de middelbare zit.....





Ik heb hiervoor gebruikt:

Papier van Ollyfant
Verschillende ponsjes
Een stempel van Marianne Design/ Stampavie
Een mini kraft-tag
Touw van Ludiec
Strass-steentjes van Action.
Het kleine bloempotje op de stempel heb ik Gepaperpierced ( geen idee hoe je het schrijft ) met papier van Art Talent.
Knoopjes zijn van Boekenvoordeel


-xx- Charlotte

3 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Heel leuk kaartje Charlotte.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Babette zei

Wat een leuke kaart Charlotte, heel lief beertje.

Ellen zei

Hoe gaat het op de middelbare? Heb je het erg druk en moet je veel huiswerk maken? Hopelijk valt het mee. Dit kaartje is inderdaad lekker zomers en erg leuk.
Groetjes, Ellen