Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 5 september 2012

Te koop!!!!

Hoihoi,
Ik heb weer het een & ander op marktplaats staan.
Alles moet weg, want de kast puilt uit!!
Een  groot deel is t.e.a.b.
u hebt zelf de keuze verzenden of ophalen.
Vindt u iets te duur, doe gewoon een bod :)
Wie weet......
& als u meerdere advertenties koopt, dan kan ik MISCHIEN wat met de prijs doen :)
Klinkt goed hé, hihi.
De grote partij stickervellen van 91 stuks hebben wij van iemand gekregen voor onze actie van het RMD, dus de opbrengst van die advertentie gaat naar mijn actie.

Hier vindt je mijn advertenties:


Ik hoop dat er wat tussen zit voor u & dat u voor een klein prijsje weer blij bent met uw aankopen.


-xx- Charlotte

Geen opmerkingen: