Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 16 mei 2012

Er is er eenDje jarig!

Hoihoi,
Heb afgelopen dagen geen tijd gehad om iets te plaatsen maar de oma van onze moeder is 84 jaar "jong" geworden, haha.
En daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden,
Ik had niet zoveel tijd dus heb in een 10-minuten CAS kaartje gemaakt.


Daarbij heb ik dit zeepje van een eend gegeven van Etos.


Voor het kaartje heb ik gebruikt:

Letterstempels uit de candy van Evi
een rode stift
En een klein vilten eendenstickertje van Creamotion.

Ik vind 'm est leuk geworden voor een 10-minuten kaartje,hihi

-xx- Charlotte



6 opmerkingen:

angeleef zei

Hihi ik vind hem anders ook heel leuk geworden in al zijn eenvoud
Groetjes
Evi

Wil zei

Ik vind het een grappig kaartje hoor. En zeker omdat je er een eenden zeepje bij hebt gedaan :)
En oma's vinden het helemaal super als ze iets zelfgemaakts krijgen van hun kleinkinderen.

groetjes, Wil

Wilma zei

☺☺☺ Wat een GRAPPIG kaartje is dit en ik hoop dat het in de smaak viel bij de oma van.....2 eenDjes op haar verjaardag ☺☺☺
Liefs Wilma

Ellen zei

Ik hou wel van CAS-kaartjes en ik vind deze helemaal top!
Groetjes, Ellen

Babette zei

Mooi CAS kaartje en erg leuk dat eendje erbij.
groetjes Babette

Anoniem zei

Ik kom hier door de leuke tekst in de Marianne-Doe! over jullie blog.
Leuk hoor, die kaart voor jullie oma met zo'n "lekkere" eend erbij.
Ga zo door, meiden.
Groetjes, Betty