Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 8 januari 2012

1e kaartje.

Hallo,
dit is mijn 1e kaartje op dit blog.



Ik heb 3 vierkanten gesneden.
1 van 8x8 cm
1 van 9x9 cm
& nog 1 van 11x11 cm.
Ook heb ik nog 1 strook gesneden van 5x15 cm.

Het papier dat ik gebruikt heb is uit blok 11 bloemen karton van Studio Light.
Verder heb ik een lintje gebruikt van Xenox & een bedeltje van Pink Ribbon.

Hopelijk tot ziens,
Groetjes Charlotte,Zussenknutsel











Geen opmerkingen: